Jaké reklamy jsou v rámci PPC reklam nejefektivnější?

PPC reklamy jsou v posledních letech velmi atraktivní, a to především díky jejich výkonnosti a efektivitě. Každá společnost chce být na očích a PPC reklama přesně splnění tohoto cíle slibuje. A když se navíc přesouvá prakticky všechno do světa onlinu, pak nenajdeme příliš mnoho efektivnějších způsobů, jak společnost dostat do povědomí lidí. V rámci PPC reklam se však můžete setkat s řadou forem, proto si pojďme prozradit, na jakou konkrétní cílit především, která slibuje nejlepší výsledky?

Performance Max

Pokud máte eshop, tak je to jasná volba. Zde může mířit až 80% celého rozpočtu na PPC reklamu, protože ukazuje nejlepší efektivitu. Jsou to takové ty reklamy, když hledáte nějaký produkt, tak přímo vidíte nahoře jeho obrázek, název produktu, cenu a název eshopu. Na takovou reklamu prostě kliknete jen v případě, pokud vás zaujme a hlavně ani nevypadá jako reklama, ale spíše jako katalog. 

Textová reklama se neomrzí

Mezi nejzákladnější reklamní kampaně patří jednoznačně ta textová, která je takovou pomyslnou klasikou. Pokud člověk něco potřebuje, automaticky se přesouvá na Google nebo do jiného internetového vyhledávače, kde hledá odpovědi. A to, co člověku vyjede jako první ve výsledcích vyhledávání, jsou právě sponzorované příspěvky. 

Ve výsledku je tak tradiční textová reklama v rámci PPC kampaní stále efektivní. Vyplatí se jak pro zboží, které je inzerované v rámci textové reklamy, tak i v případě nabízených služeb.

TIP: Na správu reklam vyberte správnou PPC agenturu.

Reklamní bannery na webových stránkách

I když se říká, že lidé v současné době nečtou, opak je pravdou. Stále si na internetu vyhledávají informace, stále putují na online magazíny pro získání kýžených odpovědí. A reklamní bannery jsou tím, co je zkrátka a takových stránkách nepřehlédnutelné. 

Navíc reklamní bannery mohou být i dynamické čili pozornost člověka zaujmou poměrně lehce. Působí velmi živým dojmem a člověk je zaregistruje, i kdyby zde bylo logo přes celou plochu.

Videoreklama nejen pro mladou generaci

I nadále platí, že sledovanost videoplatforem je stále markantní. A rozhodně se tato skutečnost netýká jenom mladé generace, ale také té starší. Proto umístění reklamy právě sem rozhodně stojí za zvážení. Když se navíc obsah reklamy sladí s videem, reklama záhy nabírá na efektivitě.