Reklamní předměty jsou nejefektivnější reklamou, tvrdí studie

reklamní předměty

Přemýšlíte, že budete investovat do reklamy? V takovém případě se vám nabízí hned několik možností. Můžete investovat do televizní reklamy, do internetové reklamy, reklamních předmětů v podobě hrnků nebo deštníků či do inzerce v novinách. Pravděpodobně však s takovou reklamou chcete zaujmout klientelu a přilákat klienty do vaší společnosti. Pokud tomu tak opravdu je, měli byste se zaměřit na zmiňované reklamní předměty, jelikož ty jsou skutečně tou nejefektivnější reklamou. To tedy prokázala nedávná studie. 

Nejeden velký podnikatel je toho názoru, že i kdyby měl v kapse jenom pár korun, stejně by je investoval do reklamy. Do reklamy se zkrátka investovat vyplatí, o tom není pochyb ani sporu. Otázkou však je, s jakou reklamou vytěžíte nejvíce, jaká reklama vám přinese zákazníky, po kterých prahnete a které jste chtěli reklamou oslnit. 

Odpověď na otázku jsme vám však již dali – jsou to reklamní předměty, jejichž cena se moc neliší od tištěné reklamy. Ovšem efektivita je zcela jinde. 

Lidé si reklamní předměty ponechávají

Pokud jste se domnívali, že reklamní předměty si lidé ve svých domácnostech neponechávají, pak jste se spletli. Zmiňovaná studie ukázala, že lidé si nechávají předměty rok a déle. Dělá to tedy až šedesát procent obdarovaných jedinců, kterým je darován reklamní předmět. 

Firmy reklamní předměty využívají

Mnohé firmy si i bez provedené studie moc dobře uvědomovaly, že reklamní předměty jsou kvalitní reklama, do které se investovat vyplatí. I proto je využívaly poměrně hodně. Reklamní předměty jsou nejčastěji využívány jako dárek k nákupu nebo jako odměna za provedený nákup. To následně vede k tomu, že si zákazník u firmy objedná vícekrát. 

Studie také ukázaly, jaké reklamní předměty se vyplatí. Nejideálnější jsou takové, které běžně zařadíme do života, čili hrnky, propisky, bloky – zkrátka věci, které vidíme hned po probuzení nebo po příchodu do práce.